Tuesday, August 23, 2011

Topi: Versi Upin dan Ipin...

Hi!! Kenal tak kami....Terlebih dahulu, kami berdua nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat hari raya yang akan menjelang tak lama lagi...:)

 Betul...Betul...Betul....Kami adalah Upin dan Ipin...:)

 Before...

 After...Tada....
Original picture....Sama tak picture yang kat atas skali tue....Tak de la sama mana pun....huhu...

Topi ni pun atas permintaan kakak aku untuk anak dia...Untuk di gayakan pada hari raya nanti...Minat lak dia ngan upin dan ipin...Yerla kan, dah anak dia minat upin dan ipin...hihihi...Layan kan aje...lalalala...

Model belum cuba lagi topi nie...Kalau ada gambar model tu, boleh la upload nanti...:)


p/s: Tak lama dah nak raya nie...


Thanks for coming and do come again!!!

2 comments:

amani said...

haha..so cute!!!!

alongxp said...

cumil... hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...