Monday, May 9, 2011

Cute Ribbon Headband (Brown+Yellow)

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Yeahhh...Berjaya jugak aku buat ribbon headband...Lalalala...


Dah lekat dah pun atas kepala aku...Lalala...Bajet aku kiut la ni pakai tuk diri sendiri...hahaha...Pakai kat rumah je la...Pattern sendiri...Ikut jari jemari menari-nari..Hihihi...Yang kat bawah headband tu ialah kotak aku letak segala jenis mak nenek butang serta pin brooch dan keychain ring...Excited ritu jumpa kotak ni masa kat Mydin....hehe..Almaklum la dah banyak beli butang...Yerla butang2 sume kiut miut...So mane leh lepaskan peluang...Hakhakhak....

Tertunggu email kawan aku...:)


Thanks for coming and do come again!! :)

5 comments:

Sabihah said...

tq darling...i tunggu parcel dari u k??

amani said...

wah best nye..kalau jumpa nak beli jugak lah kotak mcm ni:-)

M a W a D D a H said...

sabihah: sama2...:) orait, esok pos...



amani: beli...jgn xbeli..murah je..xsampai rm10..nati amani cari bahagian kotak org memancing tu...kat situ lar...:)

amani said...

ok nanti saya cari:-)

sekarang butang2 letak dlm kotak kasut..hehe terabur sana sini

M a W a D D a H said...

amani: orait..hehe..mula2, adah letak dlm plastik cam tu jer...tak tersusun...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...