Saturday, June 4, 2011

Amigurumi bunny yang cute...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Yeahhh!! Berjaya jugak aku buat amigurumi bunny ni...Actually pada permulaannya nak buat amigurumi frog or chick, tapi terjadi la plak amigurumi bunny ni...hehehe...Padahal jauh beza bunyinya tue...kekekeke

 Hi..Nama saya bunny...Eh macam ada kekurangan kan pada saya..:p

 Haaa...Nampak tak, saya dah ada raga..Kat lengan saya tue...hehehehe...Saya tak besar mana pun...Besar mug kat belakang saya tu jer...Ok la tu...hehe...Sebab tuan saya pun pakai jarum kait saiz kecik je...hehehe

Ni pandangan belakang saya...Oppsss..Terselak plak kain....


Apa la bunny ni merepek kan...Ngeee...Masa buat amigurumi ni pun teringat la saya kat peminat arnab...Namanya Mina...Tapi dia punya arnab setakat ni belum pakai baju lagi la...Tak macam bunny saya, dah pandai pakai baju yang ada skirt...hahahaha...

Actually tercetusnya perasaan nak buat ni sebab usya web kat SINI



Thanks for coming and do come again!!! :)

9 comments:

amani said...

comel sgt sgt sgt!

M a W a D D a H said...

thanks amani...:) :)

Keyyah said...

comeiillllllllllllllllllll...siyes geram ja tgk...

Scya Lollita said...

HEEEEE comei ^_^

gigiAriEma said...

wahhh comey nya adah....huhu..suka lar tgk..

M a W a D D a H said...

keyyah, scya lollita, gigiariema: thankss...adah memang comey...hakhakhak...

ïêmå å¢klê§ said...

iema nak beli kerongsang 3 la,..
ngn ladybird 1 n keroppi 1...
ladybird n keroppi adah wt penyangkut kat henfon 2 boleh??

bagi la free 1...
hihi

KUREKURE COMEL said...

comel gileeeeee...geram nengok......
agak2 leh dpt free tak...hahahaha...

simply nana said...

suka sangat yang ini...sungguh comel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...