Monday, April 11, 2011

Kerongsang bunga...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Ni adalah kerongsang yang aku buat untuk kawan aku, syikin...hehehe..Try buat sepasang...Satu kecik dan satu besar...


Biasalah...Still pakai tema bunga lagik....hehehehe...



p/s: Pin kat belakang tu, tak letak gam...Tapi aku jahit pakai benang yang sama agar ia ketat dan kemas...:)

4 comments:

l a l a , S h a h e i l a said...

Kretifnya...mcm ssh je kalau sy nak buat...

M a W a D D a H said...

lala, shaheila: senang je ni kalau dah tahu basic..:)

Zulia said...

sy pun klau buat brooch, mmg x suka letak gam... sbb takut lama2 tercabut... sy jahit kemas2... alhamdulillah, so far lom ade yg komplen psl pin tercabut...

M a W a D D a H said...

zulia: sama lar..tu la..takut tercabut..bile jahit nie, confirm tahan lama...yg saya pakai skrg pun masih bertahan lama lg..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...