Friday, April 1, 2011

Kerongsang aka Brooch...

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Yeaahhh...Aku berjaya buat brooch dengan jayanya...Tapi tu la...Brooch bunga dulu...Design lain lum try lagi...hehe...

 Pandangan depan

 Pandangan belakang

Yang ni aku punya...Ngeh..ngeh..ngeh....

Yang kaler kuning putih pink tu aku dah pakai masa gi interview ritu....

Size nya berapa? Dalam 3 cm lebih kurang camtu la....Tak letak gam untuk nak lekatkan pin tu pada bunga..Aku jahit sendiri....:) Untuk sapa aku buat kerongsang lain tu....Jawapannya....


Ada laaaaaa.....hehehe...



p/s: Ada yang berminat ker....:p

2 comments:

ïêmå å¢klê§ said...

adah...
kerongsang ni berapa 1??
n bende2 yang kecik macam keroppi n ladybird 2 bape??

M a W a D D a H said...

iema: nati adah g terjah iema...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...