Tuesday, March 22, 2011

Touch Up Beg Lama...

Salam....

Jom kita tengok apakah ini...


Nice bukan...Hehehe...Apa yer projek aku nie...Beg lama?? Ok2...Kita zoom out...


Ini lah beg lama giler2 aku selepas di touch up...Sebenarnya beg ni pun akak aku yang bagi...Hehehe...Aku touch up kan lah ia sikit-sikit...Nampak lain sikit kan...Hehehe...Aku letak tiga pin kat belakang bunga tu sebab nanti bila ada citarasa lain, aku buat lain plak...Senang nak cabut...Sebab tu ia tidak dijahit dan terus lekat pada beg tu...Hehehe...

Beg ni sebelum di touch up...


Yang tak cantik pun jadi cantik...Perasan...Kehkehkeh...:)

3 comments:

cik ubi said...

aku xleh wat cani..t org ckp mat bunga

gigiAriEma said...

wahh rajin nya.....
kait sendiri ke nih??

M a W a D D a H said...

cik ubi: kehkehkeh..apa salahnya jadi mat bunga..:p



gigiariema: ak ah..kait sendiri..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...